Kdaj ste zadnjič naredili nekaj zase

Ne glede na to, ali ste se odločili, da si nekaj privoščite, da greste na dopust, ali pa si kupite kakšno stvar, kako pogosto se ukvarjate s samopomočjo in samooskrbo?

No, kot kaže zgornji stavek, obstaja skupna napačna predstava, ki jo imajo mnogi od nas o samooskrbi: da gre samo za uživanje in stvari.

Vendar pa samopomoč zelo presega užitek. Pravzaprav gre za spoštovanje vašega uma in telesa, razumevanje njegovih meja in sposobnosti, da poskrbimo za vsak del sebe, na celosten način.In pravzaprav vam ni treba iti do ekstremnih ukrepov ali narediti česa posebnega (naprimer postati vegan ali pa meditirati vsak dan), da bi prakticirali samooskrbo. Poskrbeti morate le, da je to, kar počnete, v vašem najboljšem interesu.

Torej, kako lahko to uresničite?

Spodaj je nekaj dokazanih metod, ki vam bodo pomagale postati boljša različica samih sebe. Sledite jim redno in zaživeli boste živeli najboljše življenje.

  1. Poslušajte se

Samopomoč in samooskrba se začneta s poznavanjem samega sebe.

To pomeni, da morate poznati omejitve svojega telesa in biti v skladu z vašimi občutki, čustvi in ​​mislimi. Zato je pomembno, da vesye, kdo ste in kaj želite početi v življenju, da bi resnično rekli, da poznate sebe.

Kakšen je vaš namen?

Ste kdaj razmišljali o tem vprašanju? Vaš namen ne sme ostati enak celo življenje. Kar ste želeli pri starosti 19 let, se verjetno razlikuje od tega, kar želite, če ste stari 49 let.

Razmislite o različnih vlogah, ki jih imate v tem trenutku – kot poklicni strokovnjak, zakonec, partner, starš, itd. Ali menite, da izpolnjujete svoj namen s katero koli od teh vlog?

Vse, kar morate storiti, je, da zagotovite, da vam je to, kar preganjate, smiselno; s tem se boste osredotočili in motivirali, ko boste prizadevali doseči svoje cilje.

Če ste določili svoj namen, potem je to super! Veste, kaj vas poganja in zakaj.

Toda, če se vam ne zdi, da imate namen, je dobro začeti z vprašanjem, zakaj se vam tako zdi, zakaj je temu tako. Na primer, zakaj imate določen poklic ali delate v določeni industriji? Če je razlog nejasen, bo vaša motivacijska energija enaka, nizka. V tem primeru se morda ne boste znašli v smeri, ki jo želite v svojem življenju.

  1. Izobražujte se

Ta razlog je verjetno za marsikoga manj pomemben, kot razlog napisan pod prvo točko, vendar je vseživljenjsko učenje neverjetno koristno in pomemben sestavni del skrbi samega zase. Vseživljenjsko učenje je danes izjemno praktično in ne zahteva toliko truda, kot ga je zahtevalo v preteklosti. Minil je čas, ko ste lahko samo v knjižnici našli informacije o nečem. Dandanes imamo internet, in vse kar vas zanima, je na dosegu roke.

Ni vam treba fizično obiskati določene ustanove, da bi se učili. Lahko si ogledate Youtube video posnetke, da se naučite novih spretnosti, se udeležite spletnih tečajev, da pridobite diplomo, in se pomikate skozi neskončno količino člankov, knjig in revij iz uglednih novic in informativnih spletnih mest. Ko se nenehno trudite, da se učite in sprejemate nove stvari, se vaše duševno zdravje izboljšuje. Raziskave kažejo, da je aktivni in angažiran um odgovoren za zmanjšanje starostne izgube spomina in izboljšanje splošnih kognitivnih sposobnosti.

Prav tako boste izboljšali lastno vrednost, saj učenje povzroči, da izstopite iz svojega območja udobja, kar bo nedvomno izboljšalo vaše zaupanje samega vase.

Prav tako se boste bolje povezali z drugimi, tako da boste razširili bazo znanja. Učenje vas izpostavlja številnim novim idejam in perspektivam, na katere sploh niste pomislili. To tudi poveča vašo prilagodljivost. Ne glede na to, ali gre za delo ali samo za prilagajanje družbi, vrstnikom in ljubljenim, vas vseživljenjsko učenje pripravlja na nove izzive.

Drug očiten razlog za nenehno izobraževanje je, da se bo povečala tudi vaša zaposljivost.

Z vedno spreminjajočim se gospodarstvom in velikimi vplivi tehnologije, socialnih medijev, znanosti itd., se delovna mesta konstantno spreminjajo in prilagajajo. Dodelitve in vloge se tako hitro spreminjajo kot odgovor na spreminjajoče se poslovne zahteve, postaja pa Herkulovska naloga, da obdržimo trenutno bazo podatkov opisa delovnega mesta.

V preteklih letih je bila stabilnost značilna za svet dela. Vzpostavljeni so bili postopki, informacije, delovna mesta in organizacije, ki so zagotavljali kontinuiteto. Izobraževanje je bilo zaključeno v prvih 14 do 22 letih življenja, sledila pa mu je dolga kariera, ki jo je občasno prekinjalo kratkoročno usposabljanje na delovnem mestu.

Danes pa delovna mesta, podjetja in tehnologija izginjajo in se istočasno ustvarjajo. Da bi ostali na tekočem in ohranili konkurenčno prednost na trgu človeškega kapitala, se posameznike izziva, da se nenehno učijo. Ljudje se v vsaki starosti vrnejo v šolo, da bi svoje znanje in znanje obogatili glede na svoj trenutni položaj. Nekateri se celo pripravijo na nova delovna mesta ali karierne spremembe in se premaknejo v nove priložnosti in tehnologijo.

Lahko smo prepričani, da bomo izzvani, da se bomo še naprej učili novih nalog in informacij skozi naše življenje. Uspešne kariere pripadajo prilagodljivim, radovednim učencem, ki so pripravljeni na priložnosti, ker poznajo sebe in vedo, kaj lahko prispevajo.

  1. Izboljšajte svoje navade (tako v službi kot doma)

Zadnji nasvet, ki ga želimo predstaviti vašemu režimu samopomoči, je izboljšanje vaših navad. Navade določajo, kdo ste, in se gradijo skozi čas. Vi ste, kar jeste, je odličen primer tega. Če vam je navada jesti hrano, ki neguje vaše telo, namesto da bi se vaše telo počutilo slabo, boste na splošno veliko bolj zdravi.

Ker navade narekujejo vaše dneve in noči, kot so prebujanje vsako jutro ali umivanje zob pred spanjem vsak večer, igrajo pomembno vlogo pri doseganju naših ciljev. Ko oblikujete navade, ki vam omogočajo napredovanje v smeri vaših ciljev, samodejno živite vsak dan z določenim namenom.

Kako preživljate svoj prosti čas? Ali ste pasivni na kavču in gledate vseh šest epizod vaše najljubše serije, ali se ukvarjate z dejavnostmi, ki podpirajo vaš namen življenja?

Naravno je, da čez dan zapravite veliko časa, vendar pa boste s spodbujanjem dobrih navad določili vzorec, kako boste porabili svoj čas in sami sebi dali izbiro o tem, kako se boste odločili preživeti svoj čas. Z izboljšanjem vaših navad boste ugotovili, da ste lahko veliko bolj produktivni. Ko ustvarjate dobre navade, s svojim časom postanete bolj učinkoviti in veliko manj izgubite.

To v bistvu ustvarja splošen pozitiven vpliv na vaše življenje, kar vam omogoča dobro zdravljenje svojega uma in telesa, zato je izboljšanje vaših navad tako pomembno za samooskrbo.

Živimo v tako hitri družbi, kjer smo pogosto ujeti v naše delo, družino, v ohranjanje našega družbenega življenja, naše učenje in vse vmes.

Če ste kdaj gledali varnostni videoposnetek na letalu, veste, da se od staršev ali odraslih vedno zahteva, da najprej nadanejo varnostno masko sami sebi, preden poskrbijo za otroka. To lahko zveni sebično, toda dejstvo je, da če želite resnično zagotoviti otrokovo varnost, mora biti vaša varnost na prvem mestu, tako da lahko  skrbite za otroka brez zapletov.

Enako velja za samopomoč. Zagotoviti moramo, da je naša blaginja prednostna naloga, da bomo lahko najboljši za ljudi okoli nas.

Poslušanje sebe, prakticiranje vseživljenjskega učenja in izboljšanje vaših navad so koraki, ki jih lahko naredite, da bi si zagotovili, da ste stalno v najboljšem stanju duha, skupaj z razvajanjem in počitkom, s katerim se nagrajujete.